Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(8)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Author
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski
(2)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Charkowska Katarzyna
(1)
Dec Joanna
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Kowalewska Barbara (1950- )
(1)
Noworyta Aneta (1976-)
(1)
Szołtysek Adolf Ernest (1942- )
(1)
Walendzik-Ostrowska Agnieszka
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Świrko-Pilipczuk Janina
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
AIDS
(1)
Antypedagogika
(1)
Badania [meta-]porównawcze
(1)
Chrześcijańska pedagogika personalno-egzystencjalna
(1)
Duchowa pedagogika miłości
(1)
Dziecko
(1)
HIV
(1)
Kobieta
(1)
Krytyczna nauka o wychowaniu
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika Gestalt
(1)
Pedagogika analityczno-krytyczna
(1)
Pedagogika antyautorytarna
(1)
Pedagogika emancypacyjna
(1)
Pedagogika filozoficzna
(1)
Pedagogika międzykulturowa
(1)
Pedagogika nieautorytarna
(1)
Pedagogika niedyrektywna
(1)
Pedagogika radykalnego humanizmu
(1)
Pedagogika serca
(1)
Pedagogika społeczno-personalistyczna
(1)
Pedeutologia
(1)
Postpedagogika
(1)
Prostytucja
(1)
Teorie wychowania
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
8 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 371 (1 egz.)
Book
In basket
W monografii FILOZOFIA MYŚLENIA podejmowana jest próba wskazania ontologicznego podłoża, stanowiącego warunek możliwości konstytucji człowieczej duchowości, w tym przede wszystkim duchowego rozumu, w obrębie którego wydarza się myślenie podmiotu transcendentalnego. To ontologiczne podłoże umożliwia ukazanie człowieka jako JEDNO (jako idea człowieka), w którym tkwią WSZYSTKIE możliwości, choć jeszcze NIC nie jest wyróżnione, oraz jako JEDNOŚĆ, stanowiąca podstawę wszelkich możliwych aktywności...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego. Podręcznik ten powinien posiadać każdy dydaktyk-praktyk, jak i student kierunków pedagogicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Zagadnienie należy do drażliwych kwestii społecznych, ale nadal skąpo wyjaśnionych w czasach współczesnych w Polsce. Pojawiły się np. nowe okoliczności co do form i motywów uprawiania tego procederu przez polskie dziewczęta i kobiety (sponsoring). (…) Dane na temat procederu prostytucji kobiet polskich zostały uzyskane poprzez wywiad internetowy od niewielkiej populacji. Chociaż materiał o charakterze jakościowym stanowi dobrą ilustrację badanej kwestii i wyjaśnia ją dostatecznie. Z recenzji prof. zw. dr hab. Stanisława Kawuli Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316:392 (1 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika Waldorfska)
Wychowanie i jakość przeżyć pierwszych lat życia mają decydujące znaczenie dla całego późniejszego życia. We współczesnej rodzinie pozostaje jednak coraz mniej czasu na kontakt rodzica z dzieckiem, na wspólną zabawę i czynne, kreatywne spędzanie czasu. Jak można temu przeciwdziałać? Waldorfska pedagogika małego dziecka ma pod tym względem bardzo wiele do zaoferowania. Autorka wykorzystuje w tej książce swe wieloletnie doświadczenia poczynione we własnej rodzinie oraz podczas pracy w żłobku i w przedszkolu waldorfskim. Mam czas dla dziecka to poradnik dla rodziców i wychowawców małych dzieci. Oprócz praktycznych porad wychowawczych przedstawia wiele przykładów zabaw z małymi dziećmi, pomysły na własnoręczne robienie prostych zabawek z naturalnych materiałów oraz święcenie świąt dorocznych w domu i przedszkolu. Z niniejszej książki mogą i powinni skorzystać nie tylko studiujący pedagogikę czy przygotowujący się do nauczycielskiego zawodu studenci różnych kierunków kształcenia, ale także wychowawcy naturalni, jakimi są rodzice czy opiekunowie różnych środowisk, w których prowadzone są zajęcia czy spotkania z naszymi dziećmi. Niewątpliwie najbardziej skorzystają z niej ci, którzy pracując czy pełniąc służbę w waldorfskich placówkach oświatowych i opiekuńczych w naszym kraju, otrzymują przewodnik po pedagogice napisany nie tylko z wnętrza znanych autorce instytucji, ale i z wnętrza nauki. Ze wstępu prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 82-93 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest podręcznikiem pomocnym w realizowaniu zajęć z profilaktyki HIV/AIDS. Tematyka ta jest jak bardzo aktualna. Choć w naszym kraju nie obserwuje się (na szczęście) lawinowego wzrostu zakażeń, co roku wynik dodatni odbiera około 1200 osób, często młodych. Spada również liczba uczniów mających zajęcia poświęcone problematyce HIV i tematom pokrewnym a dotyczących m. in. zagadnień inicjacji seksualnej, warunków udanego startu w życie seksualne, orientacji psychoseksualnej. Tej luki nie wypełnia niestety przedmiot „Wychowanie do życia w rodzinie”, który w wielu szkołach nie jest realizowany. (impulsoficyna.com.pl)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 616.98 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again