13584
Książka
W koszyku
Autor, Jacek Kall przedstawił w sposób jasny i przejrzysty zagadnienia związane z istotą kreowania i zarządzania marką, począwszy od momentu określenia jej unikatowej istoty, użyteczności i tożsamości, przez proces tworzenia nazwy marki, określenie swoistej architektury marki, aż po budowanie świadomości jej istnienia, zachęcanie do zakupu na próbę, budowanie lojalności nabywców oraz wykorzystanie wykreowanego w marce potencjału do jej rozciągnięcia na nowe produkty.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.166.5(07) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tab.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 361-364.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej